Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jeśli zauważysz na opakowaniu jakiekolwiek podejrzane uszkodzenia, otarcia lub uszkodzony karton/tubę – nie zwlekaj. Lepiej unikaj rozpakowywania przesyłki i natychmiast zgłoś reklamację w InPost. Możesz to zrobić bezpośrednio w Paczkomacie. Jeśli wybierasz opcję Paczkomatu, pozostaw paczkę w skrytce i wypełnij odpowiedni formularz na ekranie. Paczkomat powinien wskazać skrytkę na zwrot uszkodzonej przesyłki. Następnie InPost, po wyjęciu przesyłki z Paczkomatu i dostarczeniu jej do oddziału, dokona jej komisyjnego otwarcia i sporządzi stosowny protokół.
Kurier
Gdy odbieramy przesyłkę bezpośrednio od kuriera, przewoźnik powinien spisać raport usterki. Pojawiają się w nim takie pytania, jak „czy odebrano bez zarzutu" lub „czy paczka nie zawiera śladów uszkodzeń". Sporządzony dokument będzie stanowić podstawę do złożenia reklamacji w InPost oraz domagania się o odszkodowanie. Przyśpieszy on także zwrot pieniędzy ze względu na jasność, że do uszkodzenia przesyłki doszło podczas transportu. Z tych powodów ważne jest złożenie na protokole podpisu kuriera oraz nadawcy. Co ważne, jeżeli na kartonie są widoczne ślady uszkodzeń, ale przy odbiorze nie spisaliśmy odpowiedniego sprawozdania — reklamacja może być nieuznana. O wiele trudniej dowieźć bowiem, że paczka została uszkodzona przez doręczyciela, a nie z winy nadawcy lub adresata.
W każdej z powyższych sytuacji należy dodatkowo wnieść oficjalną skargę. Podobnie sprawa wygląda, gdy odkryjemy uszkodzenie dopiero po otwarciu przesyłki. Usterkę zgłosimy w jednym z Punktów Obsługi Paczek InPost. Innym sposobem jest wypełnienie internetowego formularza lub kontakt z infolinią. Dopuszczalną formą pozostaje także tradycyjny list.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.