
W przypadku niezgodności towaru z opisem bądź wykrycia wad proszę o kontakt mailowy na adres malapracowniadk@gmail.com w temacie wiadomości proszę o wpisanie REKLAMACJA" Proszę o wysłanie zdjęć danej wady. Reklamacji podlegają jedynie naklejki niezgodne z zamówieniem lub z widoczną wadą. Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w 7 dniu od momentu otrzymania przesyłki przez Klienta. Na podstawie § 5 pkt. 9 Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją oraz montażem naklejek. Reklamacja nie zostanie uznana, w przypadku niedostosowania się do wymogów zawartych w Instrukcji naklejania, aplikacji produktów na ściany nieutrzymujące naklejek.
Produkt reklamowany musi odbiegać wyglądem lub funkcjonalnością od opisów, zawartych na stronie sklepu oraz Regulaminie. Ocenie tej nie podlegają rozbieżności kolorystyczne folii, wydruków i innych produktów oferowanych przez Sprzedającego oraz problemy podczas jak i po aplikacji na źle przygotowanych powierzchniach.
Ważne !!!
1. Uszkodzona Przesyłka
Każda przesyłka jest ubezpieczona. Przy odbiorze należy sprawdzić czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Jeżeli zauważysz, że przesyłka lub zawartość jest uszkodzona sporządź Dokument Reklamacji. W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.
Produkt w stanie oryginalnym (nie dotyczy opakowania) należy odesłać na adres: Dorota Kowalska Dąbrowa 15 92-701 Łódź na koszt własny.
Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta.
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).
Produkty wykonywane na zamówienie według specyfikacji klienta pod względem koloru, rozmiaru lub wzoru graficznego nie podlegają zwrotowi (w myśl Ustawy o Prawach Konsumenta Rozdział 4, Art 38, pkt. 3)
Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827) Konsument, który zawarł za pośrednictwem strony internetowej umowę na odległość ze sprzedającym, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny. Zgodnie z artykułem 34 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827) Przedsiębiorca informuje Konsumenta, iż to Konsument ponosi ciężar bezpośrednich kosztów zwrotu
Przykład:
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację/zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Mała Pracownia DK Dąbrowa 15 92-701 Łódź
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Mała Pracownia DK Dąbrowa 15 92-701 Łódź
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.