Zwroty i reklamacje
Reklamacja
- W przypadku niezgodności towaru z opisem lub wykrycia wad prosimy o kontakt mailowy na adres malapracowniadk@gmail.com.
- W temacie wiadomości prosimy wpisać REKLAMACJA i załączyć zdjęcia dokumentujące wadę.
- Reklamacji podlegają wyłącznie:
- naklejki niezgodne z zamówieniem,
- naklejki posiadające widoczne wady.
- Produkt nie podlega reklamacji, jeśli:
- nosi ślady użytkowania,
- został w jakikolwiek sposób uszkodzony przez klienta.
- Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji wynosi 7 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Zgodnie z § 5 pkt. 9 regulaminu, Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się ze specyfikacją oraz instrukcją montażu naklejek. Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku:
- aplikacji produktów na ściany nieutrzymujące naklejek,
- niedostosowania się do wymogów zawartych w instrukcji naklejania.
- Reklamowany produkt musi znacząco odbiegać wyglądem lub funkcjonalnością od opisu zawartego na stronie sklepu oraz w regulaminie. Reklamacje nie obejmują:
- niewielkich różnic kolorystycznych folii i wydruków,
- problemów wynikających z aplikacji na źle przygotowanych powierzchniach.
Uszkodzona przesyłka
Każda przesyłka jest ubezpieczona. Przy odbiorze prosimy sprawdzić, czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem i czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych.
- W przypadku uszkodzonej przesyłki należy sporządzić Dokument Reklamacji.
- W ciągu 10 dni roboczych ponownie wyślemy produkt bez dodatkowych kosztów lub dokonamy zwrotu pieniędzy.
- Produkt w stanie oryginalnym (nie dotyczy opakowania) należy odesłać na własny koszt na adres:
Mała Pracownia Dorota Kowalska
Dąbrowa 15, 92-701 Łódź