Zwroty i reklamacje

W przypadku niezgodności towaru z opisem bądź wykrycia wad proszę o kontakt mailowy na adres dorotakowalska6@onet.pl W  temacie wiadomości proszę o wpisanie REKLAMACJA" 

Proszę o wysłanie zdjęć danej wady.Reklamacji podlegają jedynie naklejki niezgodne z zamówieniem lub z widoczną wadą. Ostateczny termin zgłoszenia reklamacji upływa w 7 dniu od momentu otrzymania przesyłki przez Klienta. 

Produkt reklamowany musi odbiegać wyglądem lub funkcjonalnością od opisów na danej aukcji.Ocenie tej nie podlegają rozbieżności kolorystyczne folii, wydruków i innych produktów oferowanych przez Sprzedającego .

Ważne !!!

1. Uszkodzona Przesyłka

Każda przesyłka jest ubezpieczona. Przy odbiorze należy sprawdzić czy dostarczony towar jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada uszkodzeń mechanicznych. Kurier ma obowiązek poczekać na sprawdzenie przesyłki. Jeżeli zauważysz, że przesyłka lub zawartość jest uszkodzona sporządź "Dokument Reklamacji".

W ciągu 10 dni roboczych wyślemy ponownie wybrany produkt bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.

Jeżeli wykryłeś uszkodzenia opakowania lub zawartości po wyjściu kuriera, niestety "uszkodzenie przesyłki" ani "reklamacja"  nie zostanie uznana.

Produkt w stanie oryginalnym (nie dotyczy opakowania) należy odesłać na adres: Dorota Kowalska Dąbrowa 15 92-701 Łódź  na koszt własny. 

Do wad technicznych nie zaliczają się różnice kolorów z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów przez monitory komputerowe, a także faktyczne uszkodzenia wynikłe ze sposobu użytkowania produktu przez klienta. 

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz ulegającą szybkiemu zepsuciu lub mającą krótki termin przydatności do użycia (przepis z ustawy).

Produkty wykonywane na zamówienie według specyfikacji klienta pod względem koloru, rozmiaru lub wzoru graficznego nie podlegają zwrotowi (w myśl Ustawy o Prawach Konsumenta Rozdział 4, Art 38, pkt. 3)

Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827) Konsument, który zawarł za pośrednictwem strony internetowej   umowę na odległość ze sprzedającym, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny. Zgodnie z artykułem 34 ust. 2 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U. 2014 poz. 827) Przedsiębiorca informuje Konsumenta, iż to Konsument ponosi ciężar bezpośrednich kosztów zwrotu

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Mała Pracownia Dorota Kowalska
Dąbrowa

92-701 Łódź


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Mała Pracownia Dorota Kowalska
Dąbrowa

92-701 Łódź

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl